Friday, February 5, 2010

the biggest, longest centipade that i've ever seen...here in MICET..


bru je tadi, 10:49 malam, 5 feb 2010.....daniel claudius dtg bilik...and then, when he was on his way out...ea..ada lipan!!!!!!!!!!...hurgh,,,,terus aku trun katil...pergi depan pintu...wow...bessarnya!!!!!
aku ketawa2...tutup pintu.....hahahaha.........kelakar...besar giler......

eh, the story blum habes lagi meh......

few minutes later, terasa haus and lapak na.....nk gi buat air.....bukak pintu....tutup balik....
"weyh, diorg bunuh lipan tadi!!!!"
"cepat"

srain, trus kluar bilik join diorg pukul lipan besar tu...nak taknak je pukul srain tu..hahahah...aku gelak besar...betol!!!! tak tipu....!!!!!! aku pun tak taw knapa aku gelak.....siyes.....!!!!

abg2 tu pkul lipan besar tu.... smpi mati kowt.....then, diorg bawak lari....wooo...aku nak amik gmbr masuk blog nie...tapi...nmpaknya, takde kesempatan sowie eh.....tapi, aku try la search kat google nih...ahaks....ada dekat 4 inci kowt lipan tu....bapak besar....hehe...

lipan tu lagi besar drpd ni....

kejadian disaksikan oleh fazrul ikraam, mohamad syahrin dan ali husaini


1 comment: