Monday, March 22, 2010

kata kata senin

mari berbicara pada kesibukan hari yang tak pasti akan hilang. menghadapi kuliah pada isnin jumaat memang penat tapi itu untuk kebaikan sendiri. cuba kalau takde kuliah. memang relax, cool...tapi kosong...kan?.

capaian pada hari ini bukan satu refleksi diri yang memuaskan tapi sekadar boleh pandang belakang, tengok dalam dalam, pandang depan balik. kata kata dr azizan memang betul, tak boleh spoon feed da.....kulianh hanya 30%, yang lain usaha sendiri.

remaja yang disponsor ke sheffield, separuh daripada mereka gagal dalam beberapa subjek. kalau malu sendiri pun dah seksa, ni lagi malukan mak bapak. TAK BOLEH. pasang baik niat utama dalam hati nak berjaya. cuba betul betul, jangan main main. tu lah puncanya.

culture shock!!! tak kot. that is just crap things.....malaysia oversea.....hampir sama je kan....perangai budak2 nakal, socialize, sana sini ada...kan?...

so, mari belajar!!!!

*sekali sekala tulis bahasa malaysia......*

2 comments:

  1. oooh.. aku suka yang ini.

    budak fet uk ke yang xley fly?

    ReplyDelete
  2. thanx!! diorg da fly....bukan fet yg lepas...yg first batch.....ntah yg mna ntah!!

    ReplyDelete