Thursday, January 20, 2011

hani

just some comments and my thoughts.

dulu2 and masih, hingga kini. aku pernah terfikir agaknya macam mana la aku mati nanti agaknya.
mungkin terlebih stress akibat kematian arwah abang aku pada waktu tu. masa aku form 1. saat2 yang sangat stress, waktu tu. selalu terbayang-bayang aganya macam mana la. and ditambah pula dengan pemergian kawan sekelas. farah. akibat accident dengan lori balak.

keadaan tak tentu hala. and aku akan duduk jauh kat hujung blok sekolah dan menyendiri. duduk sorang2 untuk menahan perasaan. dan agak lama aku begitu. kehilangan macam tu buat aku hilang arah. walaupun takde perasan kesan dalaman. and masa aku masuk bilik guru, cikgu2 bercakap pasal aku. dan aku berlalu.

hani, kisah seorang pelajar yang menghidapi barah otak. tak tau la ending camne. but, aku pernah terfikir jika aku begitu. and sekarang ni pun, dada kiri aku akan sakit kadang2. cucuk2. sakit. aku sakit ke? taktau. sekejap je. lepas tu hilang. tapi selalu jugak sakit ni datang. tahan je. and hilang.

ini ke?

2 comments:

  1. ko sme cam aku. lately, dada aku sakit guk. yeah, sblh kiri. mebi sbb tensen kot.

    ReplyDelete