Wednesday, March 2, 2011

betis *ouh, freak giler tajuk*

everyday, i walked. and walked.

*malas berbahasa kedua*

dan ketika semua orang sedang rushing2 pergi kelas, aku pun sama juga rushing2 menuju ke kelas. menapak bagai nak rak ke kelas yang nun jauh aku rasa over than 2km la.
ada orang kata rumah tu dekat je dengan UQ tapi, agak sakit jugak la betis ni tahan kena naik turun bukit, hilly..*kalau ikut jalan dekat*

well, for the sake of nak dapat ilmu, walaupun boleh lectopia je, tapi ye la, sitting in the class is the better way to learn and understand and to cope with everything.
one thing yang aku sangat2 suka with the driver's manner adalah, diorang akan stop whenever we cross the road. we adalah pejalan kaki. seriously, true.

hari2 aku exercise utk g kelas. balik kelas.





*betis aku, makin BESAR!!!*
naseb baek pakai skinny yg boleh stretch! yay!


No comments:

Post a Comment