Saturday, November 5, 2011

123

kata-kata sewel.


dahulu aku budak pandai
dahulu aku pergi sekolah agama
dahulu aku anak penolong pengurus
dahulu aku aku kurus
dahulu aku pecahkan tingkap sekolah
dahulu aku tarik tudung budak perempuan
dahulu aku kena tampar masa baca alquran
dahulu aku kencing dalam kelas
dahulu aku dapat biji getah
dahulu aku bakal tokoh pelajar
dahulu aku jatuh sampai patah gigi




sekarang aku masih pandai
sekarang aku kadang kadang pergi kelas agama
sekarang aku anak pengurus
sekarang aku dah berisi
sekarang aku pecahkan hati orang
sekarang aku tarik perhatian 
sekarang aku jarang baca alquran
sekarang aku tidur dalam kelas
sekarang aku dapat assignments berlambak
sekarang aku bakal jurutera kimia
sekarang aku, aku.




kthnxbye



1 comment:

  1. Assalamualaikum ..Tahniah.anda salah seorang penerima buku giveaway percuma pena maya..saya akan hubungi anda di email anda dalam masa terdekat.

    diharap anda dapat respon email saya dalam masa terdekat juga bagi memudahkan urusan penghantaran..terima kasih.jzkk..

    ReplyDelete