Wednesday, November 7, 2012

empat tiga puluh

petang datang kembali.
sudah dua petang selepas kertas pertama yang menyakitkan segala badan dan anggota yang terlibat. urgh. jadi aku malas mahu tulis bahasa melayu yang betul susunannya dalam semua entri. aku cuma malas. malas kau tahu?

aku cuma ada perasaan yang ini yang engkau mungkin tidak akan fahami, macam dirasuk sesuatu yang tak mungkin kau katakan jahat mahupun baik mahupun ia benar.

bebrbalik kepada petang ini, tiket yang aku dapat dari B105, stesen radio di Brisbane akan aku gunakan, meluangkan masa bersama Anis Suhaila.

semoga semuanya berjalan lancar :)

dan aku perlu ingatkan pada diri aku, peperiksaan yang hampir pun, perlu lah kau bakar minyak di tengah malam. entah apa aku mengarut, aku faham, kau?

marilah kita.

No comments:

Post a Comment